KAMPANIE

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

Mniej cukru, soli, tłuszczu? Kupuję to!

Swiss_contribution_logo

Jak wynika z badań, zaledwie co trzeci Polak sprawdza datę ważności na produkcie i jest to najczęściej sprawdzana informacja. To niestety efekt niedostatecznej wiedzy konsumentów na temat tego, co oznaczają informacje umieszczone na produkcie i jak można je przełożyć na wybór zdrowszej, a przez to lepszej dla siebie żywności. Dlatego Instytut Żywności i Żywienia przeprowadza kampanię edukacyjną pod hasłem: „Mniej cukru, soli, tłuszczu? Kupuję to!”. Jej celem jest przekonanie Polaków do porównywania etykiet, dokonywania korzystnych dla zdrowia wyborów, a co za tym idzie świadomego podejścia do żywienia. 

3 marca 2017


Czytaj więcej o: Mniej cukru, soli, tłuszczu? Kupuję to!

Melanż, oczekiwania vs rzeczywistość

Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu „ Profilaktyczny program przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych” realizuje ogólnopolską kampanię skierowaną  do młodzieży w celu  zwrócenia  uwagi na negatywne skutki korzystania z używek.

Kampania trwa od 26 stycznia do końca marca 2017 roku. Przygotowany materiał informacyjno – edukacyjny adresowany jest nie tylko do młodzieży, ale także do rodziców      i kadry pedagogicznej szkół. Planując działania edukacyjne warto skorzystać z naszej oferty.

Informacje dotyczące kampanii przekazano również dyrekcjom szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

25 lutego 2017


Czytaj więcej o: Melanż, oczekiwania vs rzeczywistość

Melanż. oczekiwania vs. rzeczywistość - najważniejsze informacje o kampanii.